•PARFUMES•

18. března 2008 v 19:11 | Luluckukuc |  INspiration
Ráda bych vám představila několik mých oblíbenců, co se týče výroby parfémů..parfémy dokážou být totiž neuvěřitelně delikátní..sexy..éterické..dokáží vše prozradit za malý okamžik..a jako klišé přidávám, že vás oblečou..jestli dobře, nebo špatně je jenom na vás
1er/LANCOME
Když se Armand Petitjean, bývalý spolupracovník tehdejšího "otce luxusních parfémů" Francoise Coty procházel ruinami hradu Chateau de Lancosme na francouzském venkově, napadlo ho založit si firmu na výrobu parfémů a kosmetiky. Učinil tak v roce 1935 a do loga společnosti Lancome vložil zlatou růži, přesně takovou, kterou viděl kvést v okolí hradu. Ještě téhož roku na světovém veletrhu v Bruselu představil veřejnosi značku ve velkém stylu - vytvořil pět nových vůní /Tendre Nuit, Bocages, Conquete, Kypre, Tropiques/. Po úspěšném uvedení dalších tří parfémů /Magie-1950, Trésor-1952-reevidována 1990, O de Lancome-1969 a později Magie Noire-1978, Miracle a Hypnose-2005/ se společnost Lancome dostala na úroveň mezinárodně uznávané parfumérské značky, která intenzivně využívá marketing kolem známých osobností, z nichž byla Isabella Rosellini zřejmě tou nejznámější. Novou tváří vůně Trésor se stala Kate Winslet.
V dnešní době je tvorba parfémů svěřena Pauline Zanoni.
A nesmí chybět ani luxusní webové stránky..
(zdroj: Dolce Vita)
  • TRÉSOR
kate_tresor2.jpg
V roce 2005 Trésor oslavil patnáct let "skvostných chvil", které tento parfém povznesly do pozice legendárního parfému. Tato vůně, stvořená Sophií Grosman, jednou ze nejlepších parfémářek v historii, způsobila doslova revoluci. Zaznamenala obrovský úspěch od roku 1990, a dnes Trésor patří k deseti nejprodávanějším parfémům vůbec.
  • HYPNOSE
hypnôse je okouzlující vůně určená ženě krásné a moderní, ženě sebevědomé, svůdné, elegantní a šarmantní, ženě, která ví, jak použít svůj půvab, aby fascinovala muže, jehož miluje.
Jemná dřevitá orientální vůně jejíž podstatou je vanilka, vetiver a mučenka, v sobě ztělesňuje nekonečnou ženskost a smyslnost. hypnôse má mnoho tváří. V závislosti na citovém rozpoložení a náladě ženy, která ji nosí, vystupují její jednotlivé složky na povrch více či méně intenzivně. Tato vůně přiroste každé ženě k srdci, nikdy ji neomrzí, neustále se k ní bude chtít vracet.
hypnôse je vložena do lahvičky hrající si se světlem a představující krásu ženy, jíž je určena. Jedna se o moderní verzi flakonu vůně Magie vytvořeného již v roce 1950, lahvička vůně hypnôse ztělesňuje dědictví značky Lancôme.
Žhavá-dřevitá-orientální vůně

Tvůrci: Annick Ménardo a Thierry Wasser-Firménich

Mnohonásobný, fluidní olfaktivní scénář
hypnôse je sluneční vůně v mnoha směrech. Není přímočará: závisí na náladě, dni, osobě, oslovení možná vetiverem nebo vanilkou, nebo zářením, touhou zářit květinami.
Ne na začátku, ne na konci, preferují přirovnat hypnôse ke spirále; DNA spirála smyslnosti, ve které je sdělení smíšeno. Tajemství hypnôse leží v mnohonásobném, fluidním, čichovém scénáři: toto je vůně, z které nikdo není unavený, nepřetržitě si budete přát, aby se to otočilo: všechny ženy, které ji testovaly chtějí začít znovu. Tento fenomenální přínos je také díky vanilce: vanilka v hypnôse je lehká pěna: dlouze a hluboce ji vdechnete ... A pak znovu ...
Objekt čisté touhy
Jeví se štíhlý, ale solidní, průzračný a záhadný ...
Flakon hypnôse působí jako skulptura, navržená vahou skla, vertikálními směry, středem přitažlivosti, okolo které se splétá jeho vzácná role. Jistě jeho tajuplnost čerpá z faktu, že nic není zahaleno, nechme se pohltit otevřením, nechme si ukázat směr od přední strany v profilu. Navíc to není jen fyzický vzhled.
"Skutečný tvar se zrodil z imprese nekonečnosti"
Vzácná záře
Vzácná práce, z části sochařství, z části architektura, ...

Daria Werbowy - tvář hypnôse
Byly to její nezapomenutelné oči, které ji předurčily k tomu, aby se stala metaforou nové vůně. Čistě modré, nevinné i provokativní, svůdné až hypnotizující, dokonale vyjadřující magickou podstatu složení hypnôse.
Proslavila se za méně než dva roky, snad proto, že za jejíma nádhernýma kočičíma očima se skrývá žena, která je více, než jen mezinárodní módní ikonou. Je spirituální, sladká, velkorysá, vyrovnaná, přírodní, ale také zářivá, realistická, plná energie a nápadů.
Zobrazuje ideální ženu.
Daria Werbowy se narodila v r. 1983 na Ukrajině, od tří let ale žije v Kanadě. Má za sebou úspěšné kampaně pro značky Prada, Gucci, Chanel.
Od roku 2005 je představitelkou image značky Lancôme.
Lancôme Hypnôse Photo 60948593 tb
Lancôme Hypnôse Photo 60948594 tb
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama